De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!!

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

30 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve Nederlandertjes,

De tijd vliegt hier echt voorbij & zonder het door te hebben zit ik hier al ruim een maand. Stage is nog steeds erg wennen maar er komt nu wel redelijk structuur in, waaaar ik erg van hou zoals jullie weten haha! Iedere donderdagavond moet ik werken tijdens de happy hour waardoor ik overdag heerlijk vrij ben & kan chillen bij het zwembad (zo slecht in mijn leven hier niet ;p). Nadeeeltje; in het weekend moet ik ook werken & hierdoor mis ik vette feeesten .. gelukkig zijn er super veel feesten op Curaçao & kan ik deze gemiste feesten gemakkelijk weer inhalen.

Vrijdag is voor Tamara & mij echt een topdag aangezien we dan naar de University of the Dutch Carribean mogen; ik kan jullie vertellen het klinkt leuker dan het daadwerkelijk is. We hebben namelijk les met nederlandse klasgenootjes en ook de docenten zijn nederlands. Verder staat de airco keihard aan zodat Tamara haar dikke wintervest meeneemt & heerlijk een dutje gaat doen tijdens het college! Het voordeel is dat 2 uur college zeeeeeer vermoeiend is, dus we zijn altijd om 11 uur alweer vrij. Deze vrijdag was het ook tijd voor de LADIES NIGHT! De jongens gingen met z'n allen naar Hardwell en wij hadden het rijk heerlijk voor ons alleen. Hapjes, drankjes, gezichtmaskers, the voice en een film alles voor een LADIES NIGHT was aanwezig. Helaas vielen Tamara & ik binnen een half uur al in slaap tijdens the voice & heeft Annelore alles opgeruimd & ons wakker gemaakt zodat we heerlijk verder konden slapen in ons bedje; Geslaagde ladies night dus ;)!

Ook heb ik nieuwe huisdieren hier op het eiland ontmoet namelijk een dikke, grote, vette, vieze RAT! Annelore, Sybe & ik zaten echt heerlijk te eten bij Cabana Beach toen Sybe opeens zei; ohhh een rat!! & op het moment dat hij het zei liep de rat al in mijn zicht & heb ik dat even het hele restaurant laten weten (over goede reclame gesproken ;p)! Echt wat eeen super vies beeest!

Het is niet alleen feesten, chillen en zonnen hier, dus zondagochtend om half 7 ging onze wekker aangezien we de Christoffelberg gingen beklimmen. Wij als 4 meiden bepakt met veel water, dachten ohhh dit doen wij wel even. Nou ik kan jullie vertellen het was echt klimmen!! Jezelf aan rotsen omhoogtrekken & vasthouden aan bomen, in Nederland had dit nooit gemogen maar hier kan alles! :D Na 1,5 uur te hebben geklommen & flink te hebben gezweet kwamen we boven aan op de berg & serieus wat een super mooi uitzicht. Dit was de hele klimtocht sowieso meer dan waard! Het was echt even een momentje dat we ons realiseerden hoe gelukkig we eigenlijk mogen zijn dat wij op dit prachtige eiland een half jaar mogen wonen. Ik ben super blij dat ik de berg heb beklommen met deze 3 meiden! :D

Over 10 dagen komen Nick & Jessica al & kan ik eindelijk laten zien waar ik nu echt woon en met welke mensen ik om ga! :D

OHJA nog wat ; ik heb gewoon de WATERPOKKEN! Ja dit is een kinderziekte dat weet ik, maaar ik heb het toch echt mehhh. Loop met allemaal bulten en rode vlekken op me gezicht, zeeer aantrekkelijk! :D

Veel liefssss !!





  • 30 September 2014 - 20:18

    Ellen Voogtsgeerd:

    Meisje wat heb je weer ontzettend leuk geschreven.Ik zie het allemaal zo voor me. DIKKE KUS

  • 30 September 2014 - 21:37

    Sanne Wouterson:

    Linds wat een super leuk verhaal weer. Wat een leuke ervaringen heb je al! Ben benieuwd naar de volgende. Veel plezier nog daar!

  • 01 Oktober 2014 - 13:15

    Annelore:

    'Geslaagde ladiesnight dus!' Omdat ik alles heb opgeruimd? Haha!
    Nee hoor, mopje! Leuk verhaaltje weer!
    En klopt wat je zegt: blij dat ik met jullie de berg heb beklommen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 3607

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Dreams come true

Landen bezocht: