over 50 dagen is het zoooverr !! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu over 50 dagen is het zoooverr !! - Reisverslag uit Losser, Nederland van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu

over 50 dagen is het zoooverr !!

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

01 Juli 2014 | Nederland, Losser

Lieve Allemaal!

ZON, ZEE, STRAND, COCKTAILS, FEESTEN .. over 50 dagen gaat het avontuur eindelijk beginnen!! :)

Mijn allereerste reisverhaal is bij deze een feit haha! Eindelijk wou ik hier helemaal niet aan beginnen maar door de overtuigskracht van madeleine & sharon ben ik er toch maar aan begonnen dus hopelijk ga ik er zo af en toe ook wat opzetten anders is het ook zo jammer;) ik ga m'n best doen! :D

over 50 DAGEN (20 augustus) vertrek ik eindelijk naar het ohh zo mooie, zonnige, warme en prachtige Curaçao. Samen met Tamara vlieg ik om 9.50 uur en om half 2 zijn we dan in Curaçao. We zitten in appartement Villa Ananas 1 aan de Seru Loraweg 99 in Willemstad (TIP: als iemand mij nog een kerstkaartje wil sturen vanuit het super koude Nederland haha). Als je het appartement op internet opzoekt check dan vooral het zwembad waar ik straks heeerlijk met m'n luchtbedje in lig te zonnen <3

Afgelopen maandag heb ik m'n laatste verslagen ingeleverd dus de voorbereidingen kunnen nu echt beginnen & ik kan jullie vertellen; het komt echt steeeeeds dichterbij en het wordt steeeeeds spannender!

Liefs !!!

Leuk Lindsay! Spannend!

• 01 Juli 2014 - 23:21

Joyce:

Je vergeet het belangrijkste; lekker werken hihi