Berichtje vanuit het prachtige Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit het prachtige Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit het prachtige Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

23 Augustus 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Diaaaa!

Jaaa Tamara & ik zijn veilig aangekomen in het paradijss van Curaçao !! & ik kan jullie vertellen het is hier snik en snik heeeet maar echt de stranden, uitgaan, mensen zijn echt prachtig! Laat ik even beginnen bij het begin anders krijg je zo’n verhaal waar niemand wat van snapt ;p

Dinsdag avond in Nederland heerlijk uiteten geweest met m’n familie & daarna lekker geslapen met saaaar & haar lieftallige knuffel truffel <3 & ja woensdag was het eindelijk zoooover! Bij het vliegveld aangekomen spannend momentje met de koffers, want ook al had ik een koffer bijgeboekt .. na de koffers 143x te hebben ingepakt zat deze nog steeds tegen het maximum gewicht aan. Maaar gelukt !!! De vliegreis ging prima en na wat filmpjes te hebben gekeken, geslapen, eten en gekletst kwamen we aan in Curaçao!

We wonen in een huis met 5 meiden en 10 jongens & jaaaawel het zijn brabanders .. ONS MAM & ONS PAP vliegt de hele dag door het huis (ik hou zoooooo van brabanders :|). Neee haha, het zijn leuke mensen & we hebben een gezellig groep waarmee we het nachtleven van Curaçao kunnen gaan verkennen. Woensdag avond zijn we meteen naar Cabana gegaan om onze tijd hier in te luiden! Echt een super vette beachclub met mooie palmbomen, parasolletjes, lichtjes, live muziek, dansvloer echt het leeek net een film, helemaal mijn ding!

Aangezien Tamara en ik geen auto hebben zijn we redelijk afhankelijk van de anderen, maar Genevieve (meisje in dit huis) heeft ons al veel mooie plekjes van Curaçao laten zien. Als het goed is komt onze auto vandaag!! De jongens hebben er ook een van hetzelfde autobedrijf en deze heeft soms de kuren dat de deur niet meer open wil, lichten niet meer aan, niet wil starten dussss we zijn benieuwd naar onze prachtige Ferrari!

Gister nog wezen stappen bij Bermuda en het is zoooo anders dan in Nederland. Iedereeen danst het maakt niet uit hoe, maar echt iedereen danst!! Kunnen ze in Nederland nog wat van leren haha!

Lieve mensen ik ga nu lekker ontbijten, bedankt voor alle leuke berichtjes die ik de afgelopen dagen heb gekregen :)

Dikke kus !!!

  • 23 Augustus 2014 - 19:13

    Mama:

    Wat een ontzettend leuk verslag! Ik zie al uit naar het volgende verslag? Veel plezier!! Dikke kus

  • 23 Augustus 2014 - 19:27

    Kiki Dee:

    Haha typisch op z'n lindseys geschreven, heerlijk!

  • 23 Augustus 2014 - 20:46

    Digna:

    Ik ben ook erg benieuwd.. heb je nog tips voor mij?

  • 23 Augustus 2014 - 21:46

    Femke:

    Leuk hoor lins, geniet ervan!!

  • 24 Augustus 2014 - 10:10

    Alexandra:

    Klink geweldig lindsey! Gaat vast een superrijk worden gezien de foto's ... XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 3611

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Dreams come true

Landen bezocht: