Liefs vanuit Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu Liefs vanuit Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu

Liefs vanuit Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

26 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal!!

Al een maand niets meer geplaatst, gelukkig stuurde Madeleine vanmorgen een berichtje dat ik er echt weer wat op moest zetten dus bij deze :D

Ja-wel !! Tamara & ik zitten bij de sportschool en op woensdag is onze vaste zumba avond! Het is niet voor niets dat alle Antilliaanse vrouwen hier ontzettende strakke billen hebben want de hele les staat in het teken van je kont, met als gevolg spierpijn ongeveer een weeek lang! :| Gelukkig is het niet alleen een sportschool, maar is er ook een heerlijk zoutwater bad, sauna & stoomcabine en niet te vergeten .. een heerlijke warme stortdouche (aangezien we thuis alleen een koude douche hebben is dit echt een optimaal genietmomentje!). Ohja nog een heel klein pluspuntje; de sportschool is een whala van knappe jongens ;)

Eindelijk kreeg ik de afgelopen week bezoek uit Nederland. Nick & Jessica kwamen 2 weekjes langs en het voelde echt als een stukje van thuis. Lekker gegeten bij Ford Nassau & mooie strandjes bezocht. Jessica wist een leuk adresje om te eten & hier leek het echt of je bij oma aan tafel zat. Er kwam een oude man de menu kaart vertellen & aangezien ik heel graag een keer leguaan wou eten hebben we dit besteld om te proeven, het was serieus best lekker! :D Ook ben ik samen met Nick naar de blue room geweest, erg bijzonder!! Het leek of je zelf in een aquarium zwom met allerlei verschillende vissen, echt vet!
De ene laatste avond hebben we bij zanzi heerlijke wijntjes, biertjes en shotjes gedronken en hebben Nick & Jessica laten zien dat ze nog niet heel erg oud zijn ;) Erg fijn dat zij de volgende dag konden uitslapen & mijn wekkertje gewoon weer om 7 uur ging omdat ik naar stage moest :(

Het regenseizoen is hier ook begonnen & er zijn al een aantal flinke buien geweest .. helaas zorgt dit er ook voor dat wij zo af en toe zonder stroom zitten, er romantisch als je met z'n vijftienen in huis zit ;p

Voor de rest zijn de uitgaansavonden nog steeds echt TOP & ik ga nu lekker even in het zwembad !!

LIEFS x





  • 26 Oktober 2014 - 19:45

    Alexandra:

    lieve lindsey,

    Wat fijn dat je het zo mooi hebt. Kom je wel terug????

    Xxx

  • 26 Oktober 2014 - 21:26

    Ellen Voogtsgeerd:


    Als ik de verhalen lees dan heb ik heel veel zin in 20 november....dan komen Nicolet en ik bij je in Curacao


  • 27 Oktober 2014 - 01:07

    Madeleine:

    Haha jaaaa toppertje! Weer een leuk nieuw verslag linds

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 1457
Totaal aantal bezoekers 3597

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Dreams come true

Landen bezocht: