Stage, feeeesten en genieten! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu Stage, feeeesten en genieten! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lindsey Voogtsgeerd - WaarBenJij.nu

Stage, feeeesten en genieten!

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

10 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve mensen,

Jaaa oook ik krijg hier een leven aangezien ik afgelopen week begonnen ben met stage. Brakkeput meimei is het bedrijf waar ik de komende 5 maanden stage ga lopen. Het is een restaurant en evenementenlocatie ergens in de middle of nowhere. Het is zoo anders dan in Nederland, dus de eerste paar dagen was het wel wennen; want hier maken ze geen lijstjes, praten ze niet alleen maar nederlands en is het net de hele dag 14 graden. Vooral aan het papiaments moet ik echt even wennen, want ik kan er gewoon geen kanarie van verstaan. Zaterdag heb ik direct een dag van 14 uur gemaakt, maar het was echt super bijzonder!! Er was een feest met 1600 Antillianen en iedereeen zag er zoo mooi, alle vrouwen hadden een jurk en hakken aan en de dansvloer stond de hele avond vol met mannen en vrouwen die met elkaar aan het dansen waren, echt super gaaf! De volgende dag was ik echt helemaal kapot.. dat is dan wel weer een nadeeltje ;)

Gelukkig zijn hier zelf ook genoeg feeesten waar we ons kunnen vermaken. Afgelopen vrijdag was er een full moon party bij Kokomo Beach! Leuke DJ’s, leuke mensen, lekkere drankjes, vuurwerk, strand dus alle ingrediënten voor een TOPfeest en dat hebben we er ook zeker van gemaakt :D (De volgende dag was die werkdag van 14 uur, huuuuuln!) De happy hours zijn hier ooook echt top ~ Dus saaaaaaar als je hier bent; bacardi razz voor 2,50 jouw avond kan sowieso niet meer stuk hahah ;p

Voor de rest begin ik ook redelijk te wennen aan het op mezelf wonen, boodschappen doen, wassen, afwassen, koken en de hele mikmak. Samen met Anne Lore koook ik iedere dag allemaaaal gezonde gerechten en op zich is koken best leuk. JAJA PAP je hoort het goed, ik kom terug als een echte keukenprinses :D
& om de drank en het eten te compenseren ben ik gister naar een bootcamp gegaan met 2 huisgenoootjes, het was echt megaaa zwaar maar met een voldaan gevoel kon ik daarna in het zwembad duiken (klein detail; vandaag ongelofelijke spierpijn mehhh).

Okeeee volgens mij wordt het een beetje een langdradig verhaal dusss ik ga genieten van mijn avondje!

OHJA Tamara en ik hebben deze week al 4 verschillende auto's gehad die allemaal kapot gingen.. echt topauto's hier :| Gelukkig hebben we lieve huisgenootjes waar we mee kunnen rijden en die ons ophalen als we weer ergens stil staan!!

DIKKE KUS x

  • 10 September 2014 - 08:49

    Jasper Ipskamp:

    Wat betekent Brakkeput meimei in het papiaments? Groeten aan Tamara :-)

  • 10 September 2014 - 10:20

    Shari :

    Jaaaaaaaaa laat die bacardi maar komen!
    Leuk verhaaltje dushi!
    Ik mis je nu toch wel een klein beetje!
    Dikke kus xxxxx

  • 10 September 2014 - 11:13

    Ellen En Herman Voogtsgeerd:

    Leuk verhaal Lindsey! Ik moest van papa vragen of je al witlof had gekookt haha

  • 10 September 2014 - 11:13

    Ellen En Herman Voogtsgeerd:

    Leuk verhaal Lindsey! Ik moest van papa vragen of je al witlof had gekookt haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 3594

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Dreams come true

Landen bezocht: